مترجم آزاد

تحلیلی_اجتماعی

مترجم آزاد

تحلیلی_اجتماعی

خانمها الگو بگیرند،فقط!

احمد بذر افشان در وبلاگ مهتد نوشت:

ظهر جمعه بود.متاسفانه کمی دیر برای شرکت در نمازجمعه حرکت کردم.می خواستم با اتوبوس به انقلاب بروم که به خودم گفتم چطور وفتی کلاست دیر می شود با تاکسی می روی اما برای نماز خسّت به خرج می دهی؟

سوار تاکسی که شدم دیدم خانمی که جلو نشسته وضعیت پوشش نامناسبی دارد؛ یک شال سرش بود که نیمی از آن توری و نیمه دیگر پارچه ای بود که البته همان تور هم تمام گردنش را نپوشانده بود.

گفتم:"سلام خانوم عزیز شالی که پوشیدین اصلا مناسب نیست و گردن و موهاتون کاملا پیداست!!"

نگاهی به من کرد و تای قسمت پارچه ای شالش را باز کرد.حالا پهنای شالش کمی بیشتر شد. حداقل پارچه بیشتری روی موهایش بود و تور روی گردنش را نیز می پوشاند.

خودم هم فکر نمی کردم خانمی که اینگونه پوششی دارد اینقدر سریع و آسان ترتیب اثر بدهد.

البته من معتقدم حداقل اثر امر به معروف و نهی از منکر این است که افراد خاطی می فهمند هنوز هم انسان هایی وجود دارند که فعل آن ها را منکر می دانند و قبح حرام نریخته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد