مترجم آزاد

تحلیلی_اجتماعی

مترجم آزاد

تحلیلی_اجتماعی

جزئیات حمله به روحانی ایثارگر از زبان خودش

حجت الاسلام فروزش امام جماعت دانشگاه علوم پزشکی تهران که هفته گذشته در حین امر به معروف و نهی از منکر مضروب شد، پس از بهبودی نسبی جزئیات حادثه را نقل کرد.

به گزارش آزادنگار، حجت الاسلام فروزش امام جماعت یکی از خوابگاههای دانشگاه علوم پزشکی تهران است که سه شنبه شب گذشته در خیابان شریعتی  متوجه ایجاد مزاحمت از سوی چند نفر برای یک خانم می شود و زمانی که قصد نجات آن خانم و مداخله را داشته از سوی مزاحمان مضروب می شود.
 
وی از ناحیه چشم مضروب شده است و اکنون در بیمارستان حضرت رسول اکرم بستری است.
 
حجت الاسلام فروزش درباره نحوه مضروب شدنش می گوید: "عمدا و با سرعت فقط به چشمم زدند. طوری زدند که عمامه از سرم افتاد.  دستم را گرفتم به صورتم و دویدم. رگ های شریانی مغزم دو تاش قطع شده بود. فوران شدیدی از خون بود خدا رحم کرد. دویدم اما بهشن نرسیدم. پریدند روی موتور و فرار کردند. دختر خانم خدا رو شکر سوار نشد البته ظاهرا از خودشان بود. می گفت مرتضی نزن. ظاهرا قرار بازداشتی هم برای ایشان صادر شده است."
 
آنگونه که  نقل شده ظاهرا این دختر خانم قصد جدایی از دوستان خود را داشته  و آنها خواسته اند به زور وی را سوار موتور کنند که آقای فروزش از راه رسیده و مداخله می کند.
 
 
 
آنچه که در این اجرا قابل توجه است مضروب شدن یک فرد نیست. چیزی که حجت الاسلام فروزش نیز چندی پیش بر آن تاکید کرد. مهم باب شدن زورگیری در جامعه و ناتوانی یا کم کاری متولیان امور در پیشگیری و برخورد جدی با مسائلی از این دست است. روزانه ده ها و صدها مورد از این گونه امور در جامعه رخ می دهد و بسیار دیده شده افرادی به دلیل تذکر هایی کوچک و زبانی با کشیده های آبدار از سوی طرف مقابل مواجه شده اند.
 
ظاهرا آنچه در دوران اصلاحات با عنوان حریم شهروندی و حریم خصوصی باب شد و تیشه به ریشه اصول و فروع دین زد، هنوز آثار خود را حفظ کرده است!
 
کلیپ مرتبط با این حادثه را که به همت دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران تهیه گردیده است از اینجا دانلود کنید.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد