مترجم آزاد

تحلیلی_اجتماعی

مترجم آزاد

تحلیلی_اجتماعی

جزئیات نفوذ و انهدام پروژه یکپارچه‌کردن اپوزیسیون +فیلم

حدود سه ماه پس از آنکه رجانیوز در گزارشی از همکاری‌های بین گروهکی و بین سرویسی با هدایت سرویس‌های جاسوسی امریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی در زمینه فعالیت‌های نیمه سخت در ایران خبر داد، چهار شنبه شب مستند مهمی از نفوذ وزارت اطلاعات در شبکه بین گروهکی دولت در تبعید پخش کرد.

رجانیوز در گزارش 21 اسفند خود نوشت: « افزایش ارتباط سرویس‌های جاسوسی غرب با گروهک‌های شرور برای ایجاد ناآرامی در کشور به وضعیتی رسیده که گفته می‌شود مرزهای بین گروهکی نیز تا حدودی برداشته شده و این جریان‌های خرابکار با یکدیگر عملیات‌های مشترک انجام می‌دهند. امریکایی‌ها در طی یک سال گذشته تلاش زیادی برای برداشتن مرز بین گروهک‌ها کرده‌اند، به طوری که این گروهک‌ها علی‌رغم برخی اختلاف‌های عقیدتی و استراتژیک در مواردی مانند همکاری گروهک جندالشیطان و منافقین، عملیات‌های مشترک اجرا کرده‌اند که برخی از ترورها در تهران و چابهار در طول سال 89 محصول همین همکاری‌های بین گروهکی و تجمیع ظرفیت‌های اطلاعاتی و عملیاتی است. در کنار این تحرکات، همکاری‌های بین سرویسی نیز میان سازمان‌های امنیتی امریکا، انگلیس و موساد بیش از گذشته تقویت شده است.»

"گوادلوپ 2" این نام کنفرانسی است که سرویس‌های جاسوسی امریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس، فرانسه و آلمان در آن برای براندازی جمهوری اسلامی با هم هم‌پیمان می شوند و در همراهی با فتنه گران، جریان ضدانقلاب، منافقین و سلطنت‌طلب‌ها برای دست زدن به کودتای نظامی علیه ایران طراحی می کنند.

مستند الماسی برای فریب

قسمت اول

قسمت دوم

قسمت سوم

قسمت چهارم

سرویس‌های جاسوسی مزبور که در دو سال گذشته در تلاش بودند با حمایت از فتنه گران و آشوب‌های خیابانی به طرح دلخواه خود یعنی

دنباله این قسمت را در ادامه مطلب مطالعه کنید!

یعنی انقلاب مخملی دست پیدا کنند، به دلیل عدم حمایت مردمی به موفقیت چندانی دست پیدا نمی کنند. در این هنگام پروژه ای در بنیاد دفاع از دموکراسی (FDD) تعریف می شود که عملیات براندازی را وارد فاز جدیدی می کند.

مایکل لدین مشاور امنیتی دولت ریگان و از عناصر نومحافظه کار در جریان یک کنفرانس سیاسی در این موسسه می گوید: پشتیبانی قوی از ایرانیانی که خواهان آزادی هستند یقینا در پایان دادن به رژیم اسلامی در ایران کارگر خواهد بود، نباید گفت جنبش سبز سرکوب شده است یا از بین رفته است.


در این کنفرانس که از سران داخلی فتنه سلب امید شده است «طرح دولت در تبعید» برای ایران کلید می خورد.

اساس این پروژه این است که دولت در تبعید باید توسط فردی پیاده سازی شود که دارای پایگاه مذهبی و نظامی ویژه ای در میان ایران باشد.

در همین حال دنیس راس در لابی صهیونیستی آیپک در شهریور 88 وارد فاز اجرایی این پروژه می شود و از شناسایی فردی ایرانی در بانکوک خبر می دهد که دارای پایگاه اجتماعی است وی سابقه فعالیت نظامی در میان نیروهای مسلح ایران را نیز دارا است.

سفارت امریکا در بانکوک با آقای محمدرضا مدحی که به تجارت الماس می پردازد ارتباط برقرار می کند. در یک فرصت فوری ملاقاتی بین آقای مدحی و یک ژنرال امریکایی در بانکوک برقرار می شود اگرچه این ملاقات کوتاه است و مدحی در ابتدا اعلام می کند که شرایط آنان را نمی پذیرد اما فورا سفر وی به عربستان هماهنگ می شود.

آقای مدحی در سفر به عربستان در یک هتل اقامت می کند و به او گفته می شود که به زودی با فرد بسیار مهمی دیدار خواهد کرد. مهمان ویژه این دیدار خانم هیلاری کلینتون بود که به همراه وزیر خارجه عربستان (سعود الفیصل) مشترکا در مورد براندازی در ایران با او سخن می گویند. خانم کلینتون می گوید بسیار مشتاق است که وی را در امریکا ببیند تا جنبش را با عنوان «جمع یاران» که تمام طیفهای اپوزیسیون را برای براندازی در ایران دربرمی گیرد راه اندازی کند.

 

در این هنگام سفرای امریکا، انگلیس و معاون سفیر فرانسه در مدت 3 روز اقامتش با وی دیدار می نمایند.

مدحی سپس در یک پرواز به لس آنجلس سفر می کند و از آنجا به محل اقامتش در واشنگتن با اسکورت دیپلماتیک انتقال می یابد.

مدحی در واشنگتن با معاونان وزیر امورخارجه دنیس راس و جوبایدن که تمایلات صهیونیستی دارند دیدار می کند. در این دیدار جوبایدن به وی تاکید کرد که باید روی کمک امریکا برای براندازی ایران حساب کند. بایدن می افزاید: توافقات اولیه تشکیل دولت در تبعید در یک سال گذشته تنها چیزی که کم داشت یک گروه امنیتی و نظامی بود و با پیوستن شما باعث تکمیل این پروژه شد.

دنیس راس هم به وی می گوید که یک جلسه در گوادلوپ فرانسه برگزار می شود و شما در آنجا به عنوان نماینده ما عمل می کنی. با توجیه شدن مدحی در امریکا وی راهی پاریس می شود که گروههای ضد انقلاب که در آنجا گرد هم آمده اند را به هم پیوند دهد.

امیرحسین جهانشاهی که 9 سال از عمرش را تحت فعالیتهای سازمان جاسوسی موساد برای براندازی در ایران گذرانده است و مهرداد خوانساری که به عنوان مغز متفکر وی عمل می کند، در پاریس منتظر آقای مدحی هستند و با ورود مدحی جلسه ای سه نفره بصورت محرمانه برگزار می شود که از میان سه نفر فوق یکی به عنوان فیلم بردار و ضبط این لحظات عمل می نماید.

در این جلسه قرار هماهنگی ها گذاشته می شود و اعضا در جلوی دوربین تاکید می نمایند که از آن جلسه سخنی بیرون نرود. پس از این جلسه چهره مدحی وارد رسانه ها می شود و تلویزیون رژیم صهیونیستی 10بار در یک روز مصاحبه وی را پخش می کند.

جنبش جمع یاران در کنفرانس گوادلوپ 2 با همکاری نمایندگانی از سرویسهای جاسوسی کشورهای مختلف و افراد ذیل برگزار می شود.

علیرضا نوری زاده (جاسوس Mi6 و موساد)، محسن مخملباف(عضو ستاد فتنه و رابط ستاد قیطریه)، امیرحسین جهانشاهی (عضو تروریستی موساد)، حسن شرفی (جانشین دبیرکل حزب منحله دمکرات)، عبدالله مهتدی (دبیرکل حزب منحله کومله)، موسی شریفی(نماینده حزب همبستگی اهواز)، مهرداد خوانساری (وابسته به سازمان Mi6)،رضا حسین پور(نماینده تجزیه طلبان بلوچ) و اعضایی از جریانات فاسد فرهنگی، منافقین و سلطنت طلب ها، توده‌ای‌ها.

در این جلسه همچنین سه نفر از نمایندگان دولت فرانسه به نام های ذیل حضور داشتند 1- سگال صاحب بزرگترین شرکت هواپیماهای جنگی میراژ 2هزار، 2- منوال سازنده یکی از شرکت های تسلیحاتی فرانسه 3- نماینده ویژه آقای سارکوزی که مسئول میز ایران در سرویس اطلاعاتی فرانسه هم هست.

در این جلسه مخملباف از طرف جنبش سبز به سخنرانی می پردازد و بعد از وی جهانشاهی نماینده موساد می گوید: برای اولین بار در این 30 سال در یک جا جمع شدیم، یک جا و یک زبان گفتیم، مبارزه می کنیم. هیچ اختلافی بین ما نیست و یک هدف داریم آن هم براندازی است.

 مدحی می گوید که بعد از گوادلوپ 2 تصمیم بر این شد که در پادگان "سکله" در فلسطین اشغالی مستقر شویم و با فرماندهی من و نیروهایی که در ایران داشتم و همچنین گروهک های تروریستی منافقین با ترور فیزیکی مسئولین ارشد ایرانی در ایران کودتا را عملیاتی کنیم و در همین حال که پروژه الماس فریب به تمام اهدافش رسیده شده بود نیروهای وزارت اطلاعات در یک محل مدحی را آخرین حلقه پروژه به ایران منتقل می کنند و سرویس های جاسوسی امریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس و آلمان را ناکام می گذارند.

شایان ذکر است در تاریخ گوادلوپ 1 که در ژانویه 1979/دی1357 با حضور رؤسای دولت چهار قدرت مهم بلوک غرب در جزیره گوادلوپ برگزار شد، به عنوان اقدامی در جهت بازگشت شاه مخلوع ایران به قدرت شناخته می شود، اما این بار در گوادلوپ 2 سران اپوزیسیون جمهوری اسلامی که حتی سران گروه های منحرف اخلاقی و اجتماعی نیز در میان آنها به چشم می خوردند با هم متحد شدند و با اعلام موجودیت "دولت در تبعید" رسماً نسبت به انجام اقدام براندازانه علیه جمهوری اسلامی متحد شدند، اتحادی که پشتوانه مالی 7 میلیارد دلاری امریکا را در پشت سر خود داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد