مترجم آزاد

تحلیلی_اجتماعی

مترجم آزاد

تحلیلی_اجتماعی

روایت آقا تهرانی (استاد اخلاق) از دیدارش با دکتر محموداحمدی نژاد

آقا تهرانی، نماینده مجلس شرح ماجرای دیدارش را با رییس جمهور احمدی نژاد این گونه بیان می کند: بنده تازه از سفر چین برگشته بودم که آگاه شدم آقای احمدی نژاد در جلسات هیات دولت شرکت نمی کند. بعد از شرکت در جلسه مجلس تصمیم گرفتم با دکتر احمدی نژاد دیداری داشته باشم، ... به خانه دکتر رفتم همسر ایشان آیفون را جواب دادند و گفتند دکتر در حال استراحتند بنده از ایشان خواستم به آقای احمدی نژاد بگویند با من تماس بگیرند.

وقتی به خانه رسیدم دیدم برخی سایتها نوشته اند که احمدی نژاد آقا تهرانی را به خانه اش راه نداده است! بعد از مدت زمانی دکتر با من تماس گرفت و از من خواست به خانه ایشان بروم . حجة الاسلام آقاتهرانی در ادامه گفت: وقتی به منزل ایشان رسیدم دم در منزل ایشان، پزشک رییس جمهور را دیدم. به من گفت بهتر است با دکتر ملاقات طولانی نکنی چون دکتر ضربان قلبش نامنظم است و فشارش بشدت پایین افتاده است . بنده عرض کردم دیدارمان کوتاه خواهد بود . سپس داخل منزل رفتم و با احمدی نژاد سرصحبت باز شد.

احمدی نژاد گفت: بنده نمی دانم شایعاتی که درباره من و شرط و شروطی که با رهبری گذاشتم از کجا سرچشمه می گیرد بنده در دیدار با رهبری در اتاق تنها بودیم و چگونگی پخش این شایعات برایم عجیب است ونمی دانم این حرفها را از کجا می گویند. احمدی نژاد در ادامه گفت: بنده خدمت رهبر انقلاب رسیدم وبه ایشان گفتم من با فشارهایی که بر دولت است به این نتیجه رسیدم که رسیدن به آرمانهایی که در این دولت تصمیم به اجرای آنرا داشتیم غیرممکن است.

حجة الااسلام آقاتهرانی افزود: احمدی نژاد در حالی که گریه می کرد، گفت بنده نمی بخشم افراد حزب اللهی ای را که به من تهمت زاویه داشتن با رهبری عزیز انقلاب را می زنند.

آقاتهرانی در ادامه افزود: بنده پس از جلسه به مجلس رفتم نمایندگان بسیاری به سراغم آمدند وجویای خبر دیدار من با احمدی نژاد شدند . پس از اظهارات من در مورد آنچه آقای احمدی نژاد گفته بود، برخی نمایندگان باز ادعای زاویه داشتن احمدی نژاد با رهبری را مطرح کردند که بنده به آنها گفتم، آیا می توانید دست روی قرآن بگذارید وادعای خود را تکرار کنید که همه آنها یکه خوردند. ...

سایت استقامت و روزنامه قدس(اخبار ویژه)90/2/12

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد