مترجم آزاد

تحلیلی_اجتماعی

مترجم آزاد

تحلیلی_اجتماعی

حالا خود قوه قضاییه. . . .

دادستان کل کشور:

** متهم فحاشی به فائزه هاشمی در بازداشت به سر می برد[خب نباید فحش میداد]

 چی جالبَ خود فائزه هم حتما داره پیش بابایی حرفای جدید یاد می گیره تا یه روزی توی خیابونا بگه که باباش چی کاره یه تو کشور  یا به دنبال کمک به داداشیه تا اگر خواستن اغتشاشی با فرزند برومند خاندان موسوی ِمهندس میرِ راه بندازن یا با ممد سورس (بقیه مهم نیست) حساب شده تر عمل کنن. البته اگر حساب نشده تر هم عمل کنن بعد از خوابیدن اوضاع می تونن دوباره برن سر درسشون حالا هر کجا.

جدا اگر من همچین حرفایی به جای افازه میزدم .قذاییه خیــ..تکم رو به کلم می کشید. غضا می گه هر وقت مهدی بیاد ایران به حکمش رسیدگی می کنیم یا داره رسیدگی می شه. شماها باید حالا حالاها رسیدگی کنین علم ودرس که تموم نمی شه تازه امام زمان(عج) بیان ۲۵ حرف دیگر علم آشکار می شه!

اگر حرفم رو نمی فهمین اشکالی نداره وقتتون رو از دست ندین به پرونده رسیدگی کنین.

اینم خطاب به مهدی میگم  چرا به حرف بابایی گوش نمی کنی؟! عاق  بابات می شی ها طلفک هرروز می گه باید مهدی برگرده. خجالت بکش مهدی برگرد دیگهِ حرف بابات واجب تره از درست.

فازه هم باید برگرده می دونین که غذاییه گفته باید برگرده تا به حکم اونم رسیدگی بشه ولی معلوم نیست از کجا برگرده حالا شما زیاد توجه نکنین همگی باید (برگردن) ولی اگر شما بسیجی ها به جایی (رفتین) به حکمتون رسیدگی می شه مثلا اگر به فهیمی راد(رییس پلیس خراسان) گفتی بسیجی رو نزن حق الناسه میگیرنت چه بری چه برگردی بعدشم میگن که ککتول مولوتف حمل کردن باید مجازات بشن. توی ۴شنبه سوری که کسی مواد محترقه خطرناک حمل نمی کرد که بگیرنش

این رو باید بدونین که خون در ودیواروشیشه کنسولگری ال سقوط امریکایی رنگینتر از خون مردم مشهده خداروشکر با حرکت بسیجی ها ودانشجویان در مقابل سفارت ال سقوط در تهران کمی دلم خنک شد.

خداوند رو تیلیاردها مرتبه شکر که هنوز ولی هست.


رییس جمهور آقای احمدی نژاد از شما بعیده اگر کاری نکردین حداقل حرفای امام(ره) رو تکرار کنید:

ما اگر از صدام بگذریم ما اگر مساله قدس را فراموش کنیم

ما اگر از جنایت های امریکا بگذریم

از ال سعود نخواهیم گذشت

انشاالله ما اندوه دلمان را در وقت مناسب با انتقام از امریکا وال سعود برطرف خواهیم ساخت وداغ و حسرت حلاوت این جنایت بزرگ را بر دلشان خواهیم نهاد وبا برپایی جشن پیروزی حق بر جنود کفر ونفاق وآزادی کعبه از دست نااهلان  ونامحرمان به مسجدالحرام وارد خواهیم شد.

مگر مسلمانان نمی بینند که امروز مراکز وهابیت در جهان به کانونهای فتنه وجاسوسی مبدل شده اند که از یک طرف اسلام اشرافیت، اسلام ابوسفیان، اسلام ملاهای کثیف درباری، اسلام مقدس نماهای بیشعور حوزه های علمی و دانشگاهی، اسلام ذلت و نکبت، اسلام پول و زور، اسلام فریب و سازش و اسارت، اسلام حاکمیت سرمایه و سرمایه داران بر مظلومین و پابرهنه ها، و در یک کلمه اسلام امریکایی را ترویج می کنند، و از طرف دیگر، سر بر آستان سرور خویش، امریکای جهانخوار، می گذارند.

ما مظلومین همیشه تاریخ، محرومان و پابرهنگانیم. ما غیر از خدا کسی را نداریم و اگر هزار بار قطعه قطعه شویم، دست از مبارزه با ظالم بر نمی داریم.

امروز جنگ حق و باطل، جنگ فقر و غنا، جنگ استضعاف و استکبار، و جنگ پابرهنه ها و مرفهین بی درد شروع شده است و من دست و بازوی همه عزیزانی که در سراسر جهان کوله بار مبارزه را بر دوش گرفته اند و عزم جهاد در راه خدا و اعتلای عزت مسلمین را نموده اند می بوسم، و سلام و درودهای خالصانه خود را به همه غنچه های آزادی و کمال نثار می کنم.

جنگ ما جنگ عقیده است، و جغرافیا و مرز نمی شناسد و ما باید در جنگ اعتقادیمان بسیج بزرگ سربازان اسلام را در جهان به راه اندازیم.ما بر سر شهر و مملکت با کسی دعوا نداریم. ما تصمیم داریم پرچم لا اله الا اللّه را بر قلل رفیع کرامت و بزرگواری به اهتزاز درآوریم.

بغض وکینه انقلابی تان را در سینه ها نگه دارید با غضب وخشم بر دشمنان بنگرید وبدانید که پیروزی از آن شماست.

قسمتهایی از پیام حضرت روح الله(ره) به مناسبت سالگرد کشتار خونین حجاج در مکه

متن کامل:

http://www.irdc.ir/fa/content/10409/default.aspx



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد