مترجم آزاد

تحلیلی_اجتماعی

مترجم آزاد

تحلیلی_اجتماعی

اعتراف دوباره بی‌بی‌سی به دروغ‌هایش

بی بی سی فارسی برای چندمین بار و به ناچار تایید کرد که در هفته های گذشته جز دروغ به مخاطبان خود نگفته است.

دیروز بی‌بی‌سی فارسی در ادامه آبروریزی‌های پی ‌در پی چند هفته اخیر مجبور شد ته مانده دروغ های خود را هم پس بگیرد.

به گزارش گرداب، پس از ماجرای روز 25 بهمن که در آن موسوی و کروبی با مشارکت در پروژه اسرائیلی "ناآرام سازی ایران" به طور صددرصد به جرگه ضدانقلاب پیوستند، مسئولان امنیتی گام اول در برخورد با این افراد را که قطع ارتباط آنها با بیگانگان بود، برداشتند.


به دنبال این اقدام که با استقبال بسیار وسیع توده مردم و مطالبه برداشته شدن هر چه سریع تر گام های بعدی همراه شد، جریان رسانه ای هماهنگ با سرویس های اطلاعاتی "کارفرمای" موسوی و کروبی به دروغ پردازی در این باره روی آوردند که این دو نفر بازداشت شده اند! این جریان که بی‌بی‌سی در راس آن قرار داشت و آشکارا از بی اعتنایی محض مردم به سرنوشت موسوی و کروبی به خشم آمده بود حتی محل هایی مانند زندان حشمتیه را هم به عنوان محل بازداشت موسوی و کروبی اعلام کرد تا شاید بتواند بخش های باقی مانده ضدانقلاب را وادار به انتحار خیابانی کند.

وقتی این پروژه هم ناکام ماند بی‌بی‌سی برای مدتی ترجیح داد انتشار خبر درباره سرنوشت موسوی و کروبی را متوقف کند تا اینکه دیشب به ناچار اعتراف کرد این دو نفر به همراه همسرانشان در منزل خود حضور دارند.

حسین باستانی که دوره ای طولانی به بولتن نویسی برای محمد خاتمی در نهاد ریاست جمهوری اشتغال داشت غروب یکشنبه در تلویزیون بی بی سی ظاهر شد و تایید کرد که دختران میرحسین موسوی وی و زهرا رهنورد را "در خانه خود" ملاقات کرده اند. منابع مستقل در تهران هم این خبر را تایید کردند.

و به این ترتیب بی بی سی فارسی برای چندمین بار و به ناچار تایید کرد که در هفته های گذشته جز دروغ به مخاطبان خود نگفته است.

منبع: کیهان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد