مترجم آزاد

تحلیلی_اجتماعی

مترجم آزاد

تحلیلی_اجتماعی

بیانیه جالب

در ادامه مطلب بیانیه بسیج غیرانتفاعی خیام مشهد را مشاهده می نمایید

اعوذ با... من الشیطان الرجیم

« یریدون ان یطفئوا نور ا... بافواههم و یابی ا... الا ان یتم نوره ولو کره الکافرون » « سوره مبارکه توبه آیه 32 »

آنها می خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند؛ ولی خداوند جز این نمی خواهد، که نور خود را کامل کند، هرچند کافران ناخشنود باشند.

" گوش های خودتان را باز کنید من همان‌طوری که با شاه عمل کردم و هم ملت ما، همان‌طوری که با محمدرضا عمل کرد، با اشخاصی که بخواهند فساد ایجاد کنند، با اشخاصی که بخواهند تشنج ایجاد کنند، با اشخاصی که می‌خواهند صف‌آرایی کنند در مقابل دادستانی، در مقابل مجلس، در مقابل ارگان‌های دیگر من همان خواهم کرد که با محمدرضا کردم ". امام‌خمینی(ره)

باسپاس از پروردگار وبه کوری چشم دشمنان داخلی وخارجی  وارد سی و سومین بهار انقلاب اسلامی شده‌ایم که شاهد رویش جوانه‌های این انقلاب در سایر بلاد مسلمین هستیم. لبنان، عراق، مصر، تونس تنها بخشی از گواهان این مدعا هستند، که پیام آزادگی و مقاومت در مقابل طاغوت و استکبارستیزی  انقلاب اسلامی را به درستی شنیده و درک نموده‌اند.
چه کنیم که افرادی بزدل واراذل که دنیای خود را فدای اربابی می کنند که هرگاه تاریخ مصرفشان تمام شود محل سگ هم به آنها نمی گذارد ویا افرادی هنوز که هنوز است هم نمی فهمند و این نوع موجودات اگر ذره ای شعور ضمیمه مغزشان باشد، باید با لگد دشمن بیدار شوند وگرنه با مشت ملت حزب ا... ضمیمه ای از وجودشان نمی ماند.

« خَتَمَ ا... عَلَى قُلُوبِهمْ وَعَلَى سَمْعِهِمْ وَعَلَى أَبْصَارِهِمْ غِشَاوَةٌ وَلَهُمْ عَذَابٌ عظِیمٌ »  «سوره مبارکه بقره آیه 7 »
عروسک های خیمه شب بازیِ پستی مثل موسوی، کروبی وخاتمی که موجب اخلال در امنیت وآسایش مردم در چندین ماه های متوالی ومختلف شدند، کسانی که سال گذشته فتنه‌ای بی‌سابقه در مصاف با نظام اسلامی تدارک دیده و به راه انداختند، کسانی که نشاط انتخابات88 را با نادانی مفرط خود به هیجان ضداسلامی- ایرانی مبدل کرده و سپس با طرح ادعای دروغین و دیکته شده دشمنان مغضوب مردم، تقلب در انتخابات را مطرح کرده و با لگدمال نمودن قوانین، آشوب و اغتشاش جشن حضور چهل میلیونی مردم را به تلخی کشاندند، کسانی که چرخ پیشرفت کشور را با منفعت‌طلبی خویش کُند کرده و موجبات کشته و مجروح شدن بسیاری از هموطنان مسلمانمان را فراهم آوردند و راه را برای ترور دانشمندان هسته‌ای‌مان توسط مزدوران اسرائیل و آمریکا هموار نمودند؛ همان‌هایی هستند که دم خود را به نشانه وفاداری به امریکا تکان می دهند ودوست دارند مدفوع باشند تا مجذوب وجذب شده به نظام اسلامی .
لجن جریانی که با دادن شعار زنده بادمخلف من دست به کشتن انسانها میزند وهیچ منتقدی را بر نمی تابد ودر حالی که هنوز حکومت به دست ندارد اینگونه می کشد وبرخورد میکند و وای در زمانی که بخواهد حکومت را اینگونه از موجودات اداره کنند، آن وقت است که در این مورد  شعار وعمل مرگ برمخالف من ومیکشم مخالفم به کار می گیرند و می توان حدس زد روی ابوغریب امریکایی را سفید خواهندکرد به طوری که اسمی از اسلام نماند.
این جای تعجب نیست از اینکه این دشمنان امروزی انقلاب نتوانستند کثرت جمعیت و ندای مردمی شرکت‌کنندگان در 9 دی88، 22بهمن88، 14 خرداد89، 9دی89، 22بهمن89 و هزاران تجمع کوچک و بزرگ در جای جای میهن اسلامی را بشنوند. به راستی چه باید کرد تا اینان و سایر همراهانشان صدای تنفر و بیزاری و اعلام برائت ملت از آنان را بشنوند؟

 
در اوضاعی که امریکا واسراییل سعی در منحرف نمودن افکار عمومی جهان از مصر و ترسیم نمودن چهره ای به دور از ثبات پس از 32 سال از انقلاب اسلامی ایران و جلوگیری از الگو گیری سایر ملت های آزاده دارند وهمچنین در موقعی که لحظه به لحظه زمان شکستن  شیشه عمرشیطان بزرگ نزدیک می شود، وانشاا... بزودی زود اسراییل این غده ی چرکین سرطانی وشیشه عمرامریکا از جهان پاک شود؛ حقیرانه ایادی اش را به کار وا می دارد تا ضربه ای به نظام اسلامی وارد کند ( زهی خیال باطل ) و راهی ندارند جز دخیل بستن به پیکر بی جان معاندینی که از آن فقط همان گوگوش و سروش مانده است و هنوز  فکر می کنند ایران عزیز گرجستان است، احمقها.

این فرومایگان فتنه‌گر آلزایمر گرفته! که در مناظره گفتند چه کارمان به فلسطین و لبنان؟ نیز در قالب منافقانه حمایت از مردم مصر. کدام مردم مصر!!  ایادیی که با تفسیر به رأی جمله امام عزیزمان(ره)  با افتخار کامل می گفتند "راه قدس از کربلا می گذرد" و ما را به مسائل دنیای اسلام چه کار؟ و در روز قدس شعار "نه غزه نه لبنان " سر دادند، چه شده است که به فکر حمایت از مردم مصر افتاده اند؟!! و سوال اینجاست که مگر در راهپیمایی 22 بهمن فریاد حمایت از مردم مصر سر داده نشد؟ چرا همگام با امت بصیر ایران وارد صحنه نشدند؟

 آنقدر دم خروسشان عیان است که با اینگونه قلم فرسایی ها و صحبت ها تنها خودشان را موجب مضحکه عام و خاص می کنند. و غافل از اینکه نه این مهره های سوخته دست چندم که حتی ارباب آن ها هم نمی تواند دیگر خللی در موج بیداری ملت های منطقه که نشأت گرفته از انقلاب اسلامی مردم ایران است، وارد کند.

ما ملت وامت حزب ا... همیشه در صحنه امید داریم که دست مان باز شود وبتوانیم گوشه ای کوچک از خشم خویش را که به دستور فرمانده عزیزمان فروخورده شده است را نشان دهیم وآتشفشانی راه بیاندازیم تا دودش کوردلان را به گور کند.

آیا جز این نیست که اینان از فضای رأفت اسلامی سوء استفاده کرده‌اند؟ مگر غیر از این است که هزاران شکایت مردمی از سران فتنه به دستگاه قضایی کشور ارسال شد و مسئولان دستگاه قضایی به خاطر برخی مصالح از محاکمه سران فتنه بازایستادند؟ به راستی چرا باید عرصه برای تاخت و تاز این دشمنان نظام اسلامی گشوده باشد؟ و چرا عده‌ای بی‌گناه از مردم کشور و مأمورین انتظامی و نیروهای فداکار بسیجی تاوان ندانم کاری‌ها ، آشوب‌گری‌ها و اغتشاشات این ایادی را بدهند؟ مسوول خون‌های به ناحق ریخته شده و جبران خسارت‌های مادی و معنوی بوجود آمده از اغتشاشات و آشوب‌های سال گذشته و 25بهمن امسال کیست؟

این را نیز ناگفته نگذاریم عملکرد دستگاه‌های مسئول در تعلل و برخورد با این متهمان فرصت‌طلب و ایجاد هزینه‌ای دیگر برای مردم و نظام اسلامی و نیز عملکرد نیروی انتظامی در فتنه سال گذشته و اغتشاش چند روز پیش درعدم برخورد جدی و شایسته با آشوب‌گران برای ما محل سؤال و ابهام است؟

ریاست محترم قوه قضائیه؛
« ولا تاخذکم بهما رافه فی دین ا... »  « سوره مبارکه نور آیه2 »
 با سلام؛ اول صحبتمان را با سلام آغاز کردیم که بدانند ادب را از بی ادبان می آموزیم

دیگر وقت آن رسیده است که به درخواست دیرین مردم در محاکمه سران فتنه داخلی و دشمنان امروزی حکومت اسلامی جامه عمل پوشیده و با محاکمه فوری موسوی و کروبی وخاتمی مانع فوران خشم انقلابی مردم شوید.
حضرت آیت‌ا... آملی لاریجانی؛
شما در عملکرد گذشته‌تان نشان داده‌اید که بر اجرای دقیق قانون و بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی اصرار دارید و به طور قاطع با خاطیان برخورد نموده‌اید. اکنون زمان آن فرا رسیده است برخورد عدالت‌محور و بدون اغماض از اتهامات متهمان در مورد خسارات بی‌شمار مادی و معنوی به حکومت اسلامی را عملی کنید.

بسیج دانشجویی دانشگاه غیرانتفاعی خیام ضمن محکومیت اقدامات آشوب‌طلبانه معاندان نظام اسلامی خواستار اشد مجازات درمورد این سه عامل خارجی یعنی موسوی خاتمی کروبی (علیهم اللعنه) دارد. ما هنوز آشوبهایی که در سال گذشته مستوجب کشتار نیروهای مردمی، بسیجی وانتظامی شد از یاد نبرده ایم هنوز از 8سالی که در آن هرچند مدتی علیه مقدسات هتک حرمت میشد تا این 8ماه را ازیاد نبرده ایم واگر و اگر قوه قضائیه سهل انگاری وقصوری کند ملت ایران به بند میم وصیت نامه حضرت  امام(ره) عمل خواهد کرد بندی که می افزاید:  " اکنون وصیت من به مجلس شورای اسلامی در حال و آینده و رئیس جمهورو روسای جمهور مابعد و به شورای نگهبان و شورای قضایی و دولت در هرزمان ، آن است که نگذارند این دستگاههای خبری و مطبوعات و مجله ها ازاسلام و مصالح کشور منحرف شوند. و باید همه بدانیم که آزادی به شکل غربی آن ، که موجب تباهی جوانان و دختران و پسران می شود، از نظر اسلام و عقل محکوم است . و تبلیغات و مقالات و سخنرانیها و کتب و مجلات برخلاف اسلام و عفت عمومی و مصالح کشور حرام است . و بر همه ما و همه مسلمانان جلوگیری از آنها واجب است . و از آزادیهای مخرب باید جلوگیری شود. و ازآنچه در نظر شرع حرام و آنچه برخلاف مسیر ملت و کشور اسلامی و مخالف با حیثیت جمهوری اسلامی است به طور قاطع اگر جلوگیری نشود، همه مسئول می باشند و مردم و جوانان حزب اللهی، اگر برخورد به یکی از امور مذکورنمودند به دستگاههای مربوطه رجوع کنند و اگر آنان کوتاهی نمودند، خودشان مکلف به جلوگیری هستند... "

والسلام علی من التبع الهدی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد