مترجم آزاد

تحلیلی_اجتماعی

مترجم آزاد

تحلیلی_اجتماعی

سانسور بیانات امام خامنه ای در دیدار با بسیجیان توسط صدا و سیما!!!

به گزارش نهال نیوز به نقل از  پایگاه خبری 598 شبکه یک صدا وسیما در شبانگاه دیروز (دوم آبان هشتاد و نه) اقدام به  پخش مشروح فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان استان قم نمود .

اما آنچه باعث تعجب حاظران  این جلسه گردید حذف قسمتی از فرمایشات مقام معظم رهبری در رسانه ملی بود.

رهبر معظم انقلاب در قسمی از فرمایشات خود که به موضوع استقبال مردم لبنان از رئیس جمهور منتخب ایران پرداختند ، در جواب کسانی که به مردم القا می کردند ایران در دنیا ذلیل و بی آبرو شده است فرمودند : امروز اگر مسئولین برجسته‌ى کشور ما به مصر هم بروند، اگر بگذارند، همین قضایاست؛ سودان هم بروند، بگذارند، همین قضایاست؛ به هر کشور اسلامى که بروند، اگر میدان را باز کنند، همین قضایاست. 

اما شبکه یک صدا وسیما با حذف جمله ای که فرمودند: به مصر هم بروند، اگر بگذارند، همین قضایاست؛ سودان هم بروند، بگذارند، همین قضایاست؛ و پخش جملات بعدی از به نام آوردن ملت های این دوکشور که فقط گوشه ای از ملت های آزاده دنیا می باشند ،خودداری نمود .

لازم به ذکر است که مشروح کامل این فرمایشات ساعتی پس از پایان جلسه بر روی خروجی سایت معظم له و همچنین خبر گزاری ها درج گردید و هرگز از انتشار این فرمایش خودداری به عمل نیامد.

لینک: http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=10403



اما آنچه باعث تعجب بیشتر گردید حذف این فراز از صحبت های رهبر عظیم شأن انقلاب  بود که علاوه  بر رسانه ملی ، در سایت شبکه خبر صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران نیز حذف گردید.

لینک :http://www.irinn.ir/Default.aspx?TabId=56&nid=195718


حال آنچه مسئولین صدا وسیما باید پاسخگو آن باشند ، حذف و گزینش فرمایشات مقام معظم رهبری  ، رسم همیشگی است و یا آنکه چون مسائل خارجی بوده به صلاحدید خود اقدام به حذف نموده اند .

این پایگاه از پرداختن بیشتر به این مسئله تا زمان پاسخگویی مسئولین امر و آگاهی از دلیل آن، پرهیز می نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد