مترجم آزاد

تحلیلی_اجتماعی

مترجم آزاد

تحلیلی_اجتماعی

رییس جمهور ایران نماینده تفکرات امام(ره) در لبنان

مسافت پنج کیلومتری فرودگاه بیروت تا کاخ ریاست جمهور؛
استقبال با شکوه، تاریخی و بی نظیر لبنان از رییس جمهوری اسلامی ایران
  

 

رییس جمهوری اسلامی ایران در مسیر پنج کیلومتری فرودگاه بیروت تا کاخ ریاست جمهوری لبنان مورد استقبال گرم ، صمیمی و پرشور و بی نظیر مردم لبنان قرار گرفت .
مردم لبنان با قرار گرفتن در دو سوی مسیر حرکت کاروان حامل رییس جمهور با در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و تصاویری از امام خمینی (ره) ، مقام معظم رهبری و دکتر احمدی نژاد تعلق خاطر خود را به ارزش های انقلاب اسلامی ، رهبر معظم انقلاب و مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشتند .
در مسیر استقبال، گروه های مختلف مردمی با اشک شوق و شادمانی و با سردادن شعارهای انقلابی و سرودهای حماسی همبستگی و ایستادگی و عشق خود را خود به ملت ایران ابراز داشتند.
استقبال کنندگان در طول مسیر به رسم آیین و سنت خود با پاشیدن برنج خشک و گل افشانی شادمانی خود را از حضور دکتر احمدی نژاد در کشورشان نشان دادند.
در مسیر حرکت کاروان حامل رییس جمهوری اسلامی ایران دهها گوسفند و شتر قربانی شد و اجتماع عظیم مردم لبنان در استقبال از دکتر احمدی نژاد به حدی بود که کاروان حامل رییس جمهور و هیات ایرانی به سختی جلو می رفت.
مردم لبنان از ساعت ها قبل از ورود هواپیمای حامل دکتر احمدی نژاد به فرودگاه بیروت با حضور گسترده و پرشور در خیابان ها در انتظار استقبال از رییس جمهور بودند .
رییس جمهوری اسلامی ایران با حضور در میدان شهدای بیروت، با اهدای تاج گل و قرائت فاتحه به مقام شهدای گمنام لبنان ادای احترام کرد.
دکتر محمود احمدی نژاد بعدازظهر امروز (چهارشنبه) به همراه وزیر دفاع لبنان در میدان شهدای بیروت حضور یافت و یاد و نام شهدای گمنام لبنانی را گرامی داشت.
رییس جمهور به هنگام ورود به این میدان از سوی مردمی که در این محل حضور داشتند مورد استقبال قرار گرفت.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد