مترجم آزاد

تحلیلی_اجتماعی

مترجم آزاد

تحلیلی_اجتماعی

سرباز زن صهیونیست: از تمام اعراب متنفرم؛ آنها را سلاخی خواهم کرد

خبرگزاری فارس: سرباز زن صهیونیست که به تازگی در صفحه فیس‌بوک تصاویری غیرانسانی از اسرای فلسطینی را به نمایش گذاشته بود، روز گذشته در اظهاراتی کاملا نژاد‌پرستانه اعلام کرد که تمام اعراب را با خرسندی کشته و حتی سلاخی می‌کند.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه عبری زبان "یدیعوت آحارونوت، "ایدن ابرجیل " نظامی سابق ارتش در تازه‌ترین اظهارات در صفحه فیس بوک خود نوشت: از تمام اعراب متنفرم و بدترین آرزوها را برای آنها می‌کنم.
این سرباز صهیونیست در اظهاراتی کاملا نژادپرستانه نوشت: من تا جایی که بتوانم اعراب را می‌کشم و حتی آنها را سلاخی خواهم کرد.
ایرجیل همچنین نوشت: هیچ دلیلی برای حمایت از اعراب وجود ندارد و هیچ شخصی نمی‌تواند زندگی مرا به خاطر حمایت از اعراب نابود کند.
این سرباز صهیونیست در پاسخ به نظری که در صفحه فیس بوک گفته بود "این اقدام او ضد انسانیت است "، نوشت: من هیچ انسانیتی در برابر اعراب از خود نشان نمی‌دهم و تا جایی که بتوانم همه آنها را خواهم کشت.
ایرجیل در مصاحبه با رسانه‌های صهیونیستی تاکید کرده است که او کار اشتباهی نکرده است و از اینکه گفته می‌شود باعث بی‌احترامی به اسرای فلسطینی شده است، تعجب می‌کند.
وی همچنین در مصاحبه با کانال دو رژیم صهیونیستی افزوده است: من دلیلی برای عذرخواهی برای کاری که انجام داده‌ام، نمی‌بینم.
ابرجیل هرگونه مقایسه اقدام او با کاری که در ابوغریب انجام شده است را رد کرد و گفته است: خیلی برایم جالب است که به این اتفاق اینقدر توجه شد در حالی که اتفاقات مشابه هر روز در ارتش اسرائیل صورت می‌گیرد.
ابرجیل عکس‌های یادگاری خود با اسرای فلسطینی که دست‌ها و چشمهایشان بسته بود با عبارت‌هایی از این قبیل که "خدمت در ارتش بهترین روزهای زندگی من بود " یا "در اینجا من مانند یک مدل لباس نمایان شده‌ام» در فیس‌بوک قرار داده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد