مترجم آزاد

تحلیلی_اجتماعی

مترجم آزاد

تحلیلی_اجتماعی

خاخامی که قتل و کشتار غیریهود را حلال اعلام کرد، آزاد شد

خبرگزاری فارس: رژیم صهیونیستی خاخامی را که چندی پیش کشتار غیریهود را مباح اعلام کرده بود، تنها چند ساعت پس از بازداشت آزاد کرد.

به گزارش فارس، منابع مطبوعاتی در رژیم صهیونیستی خبر دادند که "پلیس اسرائیل خاخامی اسرائیلی را از بازداشت آزاد کرد که در تالیف کتابهایی مشارکت داشته است که در آن حالت‌های مختلفی از قتل غیر یهود تشریح شده است ".
در این گزارش تصریح شده است که در این کتابها حتی قتل کودکان نیز مباح شمرده شده است.
این منابع اعلام کردند که مقامات اسرائیلی این خاخام را روز گذشته تنها چند ساعت پس از بازداشت به اتهام تحریک به تنفر و خشونت آزاد کردند.
سازمان صهیونیستی "هونینو " که حامی حقوق راستگرایان افراطی است در بیانیه‌ای در این خصوص اعلام کرد که "دادگاه شهر ریشون لزیون که در جنوب تل‌آویو واقع است، به پلیس اسرائیل دستور داد که این خاخام را هر چه سریع‌تر آزاد کند ".
بنا بر این گزارش، این سازمان صهیونیستی از پلیس تل‌آویو خواسته بود که این خاخام را نه بازجویی کند نه بار دیگر او را احضار کند.
در همین ارتباط مطبوعات صهیونیستی بخش‌هایی از یکی از کتاب‌هایی که این خاخام در تالیف آن مشارکت کرده بود، منتشر کردند که در آن آمده است: می‌توان کودکان دشمن اسرائیل را کشت زیرا روشن است که آنان [روزی] بزرگ می‌شوند تا ما را آزار دهند.
در ادامه این کتاب آمده است: [مردم] غیر یهود طبق طبیعت خود مهربانی و رحمت را نمی‌شناسند و حمله به آنان گرایش‌های بدطینتانه آنان را مهار می‌کند.
بنا بر این گزارش، خاخام‌هایی از جریان‌های دیگر یهودی در پی انتشار این کتاب انتقادهایی تند را متوجه او کرده و تصریح کرده بودند که عقاید منتشر شده در این کتاب‌ها با تعالیم یهود در تعارض است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد