مترجم آزاد

تحلیلی_اجتماعی

مترجم آزاد

تحلیلی_اجتماعی

تجاوز جنسی نظامیان اسرائیلی به نوجوانان اسیر فلسطینی

خبرگزاری فارس: یک گروه بین‌المللی دفاع از حقوق کودکان در گزارشی اعلام کرد که کودکان فلسطینی که توسط ارتش رژیم‌صهیونیستی دستگیر می‌شوند توسط نظامیان این رژیم مورد آزار جنسی قرار می‌گیرند.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی "هاآرتص "، شعبه فلسطین گروه بین‌المللی دفاع از حقوق کودکان ده‌ها شکایت درباره آزار جنسی کودکان فلسطینی توسط نظامیان اسرائیلی را به مقامات قانونی اسرائیل و سازمان ملل ارائه کرده است.
از سپتامبر سال 2009، سازمان ملل جزئیات بیش از 100 مورد تجاوز نظامیان اسرائیلی به نوجوانان فلسطینی که اسیر بودند را دریافت کرده است.
این گروه بین‌المللی افزود که ارتش رژیم‌صهیونیستی راه‌کارهای دردناک و معمولی که شامل انواع فشارهای روحی و جسمی است، به کار می‌برد تا از نوجوانان اسیر فلسطینی اعتراف بگیرد.
گروه بین‌المللی دفاع از حقوق کودکان همچنین شکایت‌هایی را از نظامیان اسرائیلی به دلیل تجاوز جنسی و استفاده از کودکان فلسطینی به عنوان سپر انسانی تنظیم کرده‌اند.
این گزارش پس از آن منتشر شد که چند روز پیش یک نظامی سابق رژیم‌صهیونیستی چند عکس را بر روی سایت اجتماعی خود در "فیس‌بوک " قرار داد که در آن لبخند زنان در کنار چند فلسطینی که دست‌ها و چشم‌هایشان بسته بود، نشسته است.
انتشار این عکس‌ها با محکومیت گسترده گروه‌های حقوق بشر مواجه شد.
در حال حاضر حدود 7 هزار فلسطینی که شامل زنان و کودکان نیز می‌شوند، در زندان‌ها رژیم‌صهیونیستی تحت شرایط سخت و آزار ‌دهنده‌ای به سر می‌برند.

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:02 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد