مترجم آزاد

تحلیلی_اجتماعی

مترجم آزاد

تحلیلی_اجتماعی

تشکیل تیم مخفی اینترنتی برای بهبود چهره رژیم صهیونیستی

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی برای ترمیم چهره این رژیم بویژه پس از جنگ خونین علیه غزه تیم ویژه‌ اینترنتی جهت تبلیغات مثبت از این رژیم تشکیل داد.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه "القدس العربی "، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی تیمی را از متخصصان اینترنت جهت نظارت و کنترل بر این شبکه ارتباطات جهانی در طول 24 ساعت تشکیل داده است که عمده افراد این تیم را فارغ‌التحصیلان جدید و سربازانی تشکیل می‌دهند که به تازگی خدمت سربازی خود را به پایان برده و به زبان عربی تسلط دارند.
بر اساس این گزارش، این تیم با عنوان کاربر اینترنتی ظاهر می‌شوند و در صورت مشاهده هرگونه انتقاداتی از رژیم صهیونیستی در وبلاگ‌ها و سایت‌های اینترنتی بویژه "تویتر " و "فیس بوک " به تعریف و تمجید از این رژیم می‌پردازند.
در همین رابطه "جاناتان کوک " روزنامه‌نگار صهیونیست گفت که این تیم جزئی از بخش بزرگی تحت عنوان "هسبارة "(توضیح گروهی) است و این بخش علاوه بر آنکه مامور برقراری روابط عمومی با دولت است، به طور مخفیانه برای وزارت خارجه اسرائیل کار می‌کند و وظیفه آن تبلیغات برای اسرائیل در رسانه‌های نوشتاری، دیداری و شنیداری و اینترنت است.
بنابر این گزارش، "ایلان شتورمن " رئیس این بخش و مسئول تیم سری اسرائیل در اینترنت است و بخشی از بودجه وزارت خارجه (2009 و 2010) به این کار اختصاص داده شده است و در مرحله نخست 150هزار دلار به این تیم پرداخت شد که پیش‌بینی می‌شود امسال افزایش پیدا کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد